Rejestracja

Program objęty jest certyfikacją EMMP – European Maintenance Management Professional. W ramach programu zdobędą Państwo komplet 50 punktów BLU wymaganych do certyfikacji EMMP.
 

Wykładowcy


arkadiusz.burnos3-190x300

Arkadiusz Burnos, Manager operacyjny i konsultant BalticBerg Consulting ds. zarządzania technicznego, utrzymania ruchu i niezawodności

Autor programu edukacyjnego „Manager Techniczny” oraz Prowadzący wybranych modułów

Ekspert w zakresie zarządzania operacjami w firmach produkcyjnych, wydobywczych i transportowych. Z BalticBerg Consulting związany od 2008 roku. W ramach specjalizacji ukierunkowany na integrację działów produkcyjnych i technicznych. Ekspert w zakresie zarządzania działami technicznymi oraz utrzymaniem ruchu. Uczestniczył w licznych projektach ukierunkowanych na rozwój oraz doskonalenie zarządzania operacyjnego. Przeprowadził dziesiątki kompleksowych audytów operacyjnych zarządzania technicznego i UR oraz działalności systemów produkcyjnych i transportowych. Regularnie przyjmuje rolę konsultanta/eksperta w projektach związanych z procesami produkcyjnymi oraz wspierającymi produkcję. Kierował projektami w wielu lokalizacjach Europy Zachodniej i Środkowej. Między innymi jest menedżerem projektu prowadzonego przez BalticBerg Consulting w Europejskim Centrum Badań Nuklearnych w Genewie (CERN), gdzie znajduje się Wielki Zderzacz Hadronów (LHC) nazywany ze względu na swoje rozmiary (ponad 27 km długości) największą maszyną świata. Projekt związany jest z doskonaleniem systemu zarządzania technicznego oraz wykorzystania narzędzi informatycznych wspomagających te działania. 

Posiada wykształcenie techniczne i managerskie – ukończony Wydział Mechaniczny Akademii Morskiej w Szczenicie oraz Studia MBA prowadzone przez Uniwersytet Szczeciński we współpracy z Manchester Metropolitan University.

Jako ekspert realizował dedykowane projekty doradcze i szkoleniowe dla wielu znanych firm i organizacji, m.in.: CERN, Grupa Lotos, Grupa Azoty, KGHM, Indesit, ICT, ArcticPaper, Polpharma, Polfa Warszawa, Mondelez… oraz wielu innych znanych i szanowanych organizacji. Posiada doświadczenie w doskonaleniu działań operacyjnych w wielu branżach. Na co dzień wykorzystuje narzędzia mapowania procesów oraz projektuje procesy i ich przemiany. Realizował projekty w środowisku różnych metodologii i strategii, między innymi Lean Manufacturing, Six Sigma, TQM. Posiada szerokie doświadczenie w wykorzystaniu specjalistycznych narzędzi w obszarach zarządzania technicznego, między innymi: RCM (Reliability Centered Maintenance), TPM (Total Productive Maintenance), RBM (Risk Based Maintenance), CBM (Condition Based Maintenance). Posiada szerokie doświadczenie we wdrażaniu i wykorzystaniu wielu narzędzi analitycznych i operacyjnych, m.in.: RCA/RCFA, FRACAS, FMEA, FMECA, FTA, 5S, RBI, Performance Measurement Systems (KPI), Autonomous Maintenance, KAN BAN, Kaizen, ANDON, PMO oraz systemów ERP/CMMS/EAM – m.in. SAP, INFOR EAM, IFS, MAXIMO.

Jako praktyk biznesowy jest wykładowcą na jednym z najbardziej rozpoznawalnych programów MBA oraz Executive MBA w Środkowej Europie – prowadzonych przez Krakowską Szkołę Biznesu (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie). Wykłady prowadzi w języku angielskim i polskim.

W życiu prywatnym fascynat żeglarstwa (szczególnie katamaranów) i walki wręcz.

***

Tomasz_Baranowski_AZT

Tomasz Baranowski, Szef Serwisów i Mediów w największej firmie farmaceutycznej w Polsce.

Z wyboru mechanik okrętowy, po kilku letniej „ przygodzie” z morzem – statki handlowe, holowniki i platforma wiertnicza, od kilkunastu lat zajmuje się serwisami i produkcją mediów w firmie farmaceutycznej.

Przeszedł większość szczebli kariery pracownika technicznego – od mistrza , przez kierownika działu i oddziału po szefa departamentu. Zajmuje się takimi obszarami produkcji pomocniczej jak: elektrociepłownia , produkcja i dystrybucja chłodu, sprężonych gazów , wody rzecznej głębinowej ,oczyszczalnia ścieków i spalarnia odpadów niebezpiecznych oraz instalacje pomocnicze infrastrukturalne jak HVAC, VAC, PW,HPW, CS oraz CIP związane z produkcją farmaceutyczną. Odpowiedzialny za produkcje mediów , utrzymanie ruchu wyżej wymienionych obszarów oraz serwisy w branżach automatyki, elektroenergetyki i mechanicznej .

Uczestniczył lub kierował wieloma projektami technicznymi związanymi z budową nowych obiektów i instalacji produkcyjnych oraz optymalizacją istniejących.

Od kilku lat zajmuje się projektami organizacyjnymi w zakresie optymalizacji wspomagania realizacji procesów w obszarach infrastruktury oraz outsourcingu w obszarach technicznych .

Bierze udział w zarządzaniu flotą samochodową oraz budowie podejścia grupowego w zarządzeniu flotą samochodową w przedstawicielstwach handlowych i innych firm farmaceutycznych , w tym zagranicznych wchodzących w skład grupy.

Absolwent Wydziału Mechanicznego Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni, w ramach uzupełniania wiedzy ukończył studia podyplomowe w zakresie zarządzania i marketingu na Politechnice Gdańskiej oraz w zakresie ochrony środowiska- audyt ekologiczny na Uniwersytecie Gdańskim.

Prywatnie interesuje się turystyką rowerową i żeglarstwem.

***

tomasz_burnos_akademia_zarzadzania_technicznego

Dr inż. Tomasz Burnos, Wieloletni praktyk zarządzania technicznego doświadczony w najbardziej rozpoznawalnych firmach przemysłu naftowego, morskiego i spożywczego.

Obecnie pełni rolę Szefa Departamentu Utrzymania Technicznego w dużej firmie z sektora Oil & Gas z siedzibą w Holandii. Posiada międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu utrzymaniem ruchu i operacjami.

Z BalticBerg związany od 2008 roku. Prowadził wiele projektów ukierunkowanych na doskonalenie procesów utrzymania ruchu i zarządzania operacyjnego. Jest ekspertem w zakresie zarządzania technicznego i operacyjnego.

W praktyce wdrażał i rozwijał metodologię TPM oraz RCM.  Prowadził projekty o różnym zasięgu i rozmiarach w Europie, Australii, Azji i Afryce. Jest ekspertem w zakresie wdrażania i doskonalenia procesów systemów CMMS/EAM (m.in. IBM Maximo, SAP PM, Infor EAM, AMOS). 

Jest fascynatem sportów siłowych i zdrowego odżywiania.

***

Dominik_Banas

Dominik Banaś, Dyrektor działu technicznego w jednej z największych firm produkcyjnych z branży AGD.

Odpowiedzialny za Dział Techniczny dwóch zakładów produkcyjnych w tym utrzymanie maszyn i linii technologicznych o wysokim stopniu automatyzacji i trudnym procesie technologicznym.

Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych o wartości kilkudziesięciu mln EUR jak również w zarządzaniu budynkiem przemysłowo biurowym o powierzchni łącznej około 90 000 m2. Absolwent Wydziału Budownictwa Politechniki Łódzkiej, w ramach rozwoju ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz Zarządzanie Nieruchomościami w Szkole Głównej Handlowej. W 2012 przeszedł z sukcesem certyfikację European Maintenance Management Professional (certyfikacja Balticberg).

Współuczestniczył we wdrażaniu systemów OHSAS/ISO 14001 oraz systemów LEAN w organizacji, min takich narzędzi jak: 5S, SMED, TPM, JIT, Kanban. Odpowiedzialny za projekty poprawy efektywności operacyjnej. W latach 2009-2010 był liderem projektu „Optymalizacja zużycia mediów” we wszystkich fabrykach koncernu w Polsce – zakończony sukcesem.

Wspólnie z centralnym działem IT wdrożył system SAP do działu utrzymania ruchu jako pilotażowy projekt w całym koncernie. W latach 2011-2012 roku uczestniczył w grupie projektowej dedykowanej do budowy nowego zakładu produkcyjnego-produkcja komponentów plastikowych. W chwili obecnej główne cele zawodowe to kontynuacja procesu ciągłego doskonalenia z wykorzystaniem wdrożonych już narzędzi, którego wyniki obrazowane są za pomocą kilkudziesięciu wskaźników mierzących efektywność produkcji oraz działu utrzymania ruchu, oraz wspieranie nowej fabryki w fazie rozruchu.

W życiu prywatnym interesuje się motoryzacją i psychologią.

***

DSC02812
Dariusz Weber, Zarządzał spółkami z branży produkcyjnej i usługowej, piastując stanowiska takie jak Członek Zarządu – Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu.  

Reorganizował struktury oraz doskonalił procesy w wielu obszarach działalności przedsiębiorstw, m.in. w zakupach, logistyce, utrzymaniu ruchu, produkcji, kontroli jakości. Posiada wiedzę z zakresu takich metodologii, jak: Lean Manufacturing, Six Sigma, TQM. Zbudował nowoczesną strukturę przedsiębiorstwa świadczącego usługi w zakresie utrzymania ruchu i obsługi technicznej. Wdrażał procedury efektywnego utrzymania ruchu przy wykorzystaniu różnych metodologii i strategii, między innymi: RCM (Reliability Centered Maintenance), CBM (Condition Based Maintenance), TPM (Total Productive Maintenance). Posiada doświadczenie w wykorzystywaniu wielu narzędzi, m.in. FMEA, FMECA, 5S, Autonomus Maintenance, KAN BAN, Kaizen. Wdrażał wskaźniki mierzenia efektywności utrzymania ruchu. Kompetencje w zakresie zarządzania technicznego potwierdził uzyskaniem certyfikatu EMMP (European Maintenance Management Professional).

Koordynował wiele projektów i usług o charakterze technicznym realizowanych m.in. w Polsce, Niemczech, Francji. Ekspert w dziedzinie procesów zakupowych, gospodarki materiałowej i logistyki magazynowej. Przyjmował funkcje użytkownika kluczowego w zakresie modułu MM (Materials Management) podczas wdrażania w przedsiębiorstwie produkcyjnym systemu klasy ERP – oprogramowania SAP. Posiada doświadczenie w realizacji rozmaitych projektów logistycznych, związanych m.in. z reorganizacją systemu transportu wewnętrznego w zakładach produkcyjnych, organizacją dostaw surowców dla zakładów w ramach grupy kapitałowej na terenie Polski i Niemiec.

***

urszula
Urszula Bednarek, Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie obroniła pracę dyplomową w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego.

Działalność prawniczą rozpoczynała jako radca prawny w znanych firmach regionu łódzkiego, gdzie specjalizowała się w obsłudze przedsiębiorstw handlu wewnętrznego i zagranicznego. Od roku 1997 prowadzi indywidualną kancelarię adwokacką, gdzie od początku istnienia stawiała sobie za cel bycie doradcą i partnerem biznesowym dla podmiotów gospodarczych. Jej klienci to spółki z branży AGD, przemysłu odzieżowego i wytwórczego. W kręgu jej zainteresowań prawnych znajduje się głównie prawo cywilne, prawo handlowe i prawo pracy. W ramach czynności zawodowych reprezentuje klientów w postępowaniach sądowych, negocjuje kontrakty handlowe, opiniuje umowy. Uczestniczyła w wielu szkoleniach zawodowych oraz kursach językowych w kraju i za granicą. Biegle posługuje się językiem angielskim. 

W ramach szkoleń organizowanych przez BalticBerg wykładała zagadnienia z prawa pracy, gdzie prezentowała aspekty praktyczne, omawiała przepisy dotyczące odpowiedzialności pracowników, jak również naświetlała zagadnienia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy. Przeprowadzała również warsztaty dotyczące odpowiedzialności kontaktowej.

***

zdj mendelski

Tomasz Mendelski, Doświadczony menedżer i konsultant w zakresie zarządzania operacyjnego, zarządzania zmianą oraz restrukturyzacji w przedsiębiorstwach.

Zarządzał dużymi zespołami pracowników zarówno w firmach o profilu produkcyjnym jak i usługowym. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli członka zespołu zarządzającego w spółkach o profilu technicznym. Z sukcesami samodzielnie kierował projektami w wielu lokalizacjach Europy i Polski. Posiada doświadczenie zawodowe oraz doradcze m.in. z takich firm jak Grupa Azoty, PZL Agusta Westland, Maintpartner, Rompetrol, Tored i innych. Absolwent Politechniki Wrocławskiej.
Posiada doświadczenie w tworzeniu oraz doskonaleniu procesów biznesowych prowadzących do poprawy efektywności i optymalizacji kosztów. Posiada doświadczenie z zakresu planowania modernizacji oraz zarządzania inwestycjami. Posiada szerokie doświadczenie w projektowaniu struktur organizacyjnych. Posiada doświadczenie szkoleniowe, wykładowca na Akademii Zarządzania Technicznego.

WSPÓŁPRACA

        
 

OPINIE UCZESTNIKÓW POPRZEDNICH EDYCJI

Zajęcia, sposób prowadzenia, zakres wiedzy prowadzących oraz sposób jej przekazania znacznie przekroczyły moje oczekiwania.
Bogusław Z. – Kirchhoff Polska

czytaj więcej

POBIERZ BROSZURĘ I FORMULARZ PDF>>

WYKŁADOWCY

arkadiusz.burnos3-190x300   Tomasz_Baranowski_AZT
Profesjonaliści i praktycy z największym w Polsce doświadczeniem z obszaru zarządzania technicznego.
zobacz wszystkich